• Lorem ipsum

Klachtenregeling

Heb je een klacht?

Wij willen je graag zo goed mogelijk van dienst zijn. Heb je een klacht over een van onze producten of over onze dienstverlening. Neem dan contact op doormiddel van een van de onderstaande communicatiemiddelen. Wij staan je graag te woord en werken graag aan een oplossing! Wij zullen zo spoedig mogelijk met een inhoudelijk reactie komen op je klacht, bij sommige klachten is verder onderzoek noodzakelijk. Daarom hanteren wij een termijn van 10 dagen als maximale termijn waar binnen wij uw klacht inhoudelijk zullen beantwoorden.

In geval van een klacht/geschil? Kun je ook gebruik maken van de stappen hieronder:

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie. 

 

Contact:

Berichtencentrum
Op de klantenservicepagina vind je een formulier waarmee je in contact komt met onze klantenservice. Wanneer je op de ‘Verstuur’-button drukt wordt er een bericht verstuurd naar onze klantenservice. Wij proberen je bericht z.s.m. te beantwoorden.

    [email protected]

Voor vragen en/of opmerkingen kun je ons altijd even mailen.

    +31 599 412774

Heb je een dringende vraag? Bel dan met onze fysieke winkel.